16 Temmuz 2011 Cumartesi

KayzersBlog, ligde yeni heyecan.



Uzun zamandır blog olayı aklımda vardı, ve sonunda kendimce bi'şey açmayı başarmış bulunuyorum. Buradan yazayım, çizeyim; yeri geldiğinde kendi takımımın muhalefeti olayım; Kayseri, Kayserispor ve Kayseri futbolu hakkında duyduklarımı ya da gördüklerimi, diğer takımlar hakkında gözlemlediklerimi paylaşayım istiyorum. Futbolun vazgeçilmezi tribünlere yer vermeden olmayacağınıda biliyorum.

Futbolu eğlence olarak görüp; "neticeye değil, haticeye bakanların yerine" hoşgeldiniz efendim. Hepberaber üçlüye!

3 yorum:

Burak Karabas dedi ki...

Yeni blog için hayırlı olsun, ben de geçen hafta açtım, amatör futbolunu çok yakından takip eden biri olarak Kayseri amatör futbolu hakkında yazıları da bekleriz amatorfutbol.org ailesi olarak. Zira Kayseri amatör futbolundan pek bir gelişme alamıyoruz. Bakarsın bu sene de Malatya ile Kayseri takımları aynı grupta yer alabilir. Başarıların devamını dilerim

Muratt dedi ki...

Hayırlı olsun kardeşim. Türk futboluna ve Kayserispor' a umduğundan daha çok şeyler katman dileğiyle..

Kayzers Blog dedi ki...

@Burak

Çok teşekkür ederim. Seninki de hayırlı olsun. Kayseri amatör ligi ile pek ilgili değildim fakat bu yıl elimden geldiğince takip edeyim istiyorum. Kayseri amatör ligi ile ilgili yeni bir site açıldı ve gerçekten bilen, takip eden insanlar tarafından haberler giriliyor, yorumlar yapılıyor. (http://kayseriamatorligi.com/)

@Muratt

Teşekkürler Murat abi, umarım. Özellikle antreman günlüklerinin çok işimize yarayacağını düşünüyorum.

Yorum Gönder